ClientSSOBProiectSite de prezentare și elemente de brandingWebsitessob.roShare

Site de prezentare si branding

Realizare site de prezentare si branding pentru ȘCOALA DE VARĂ ÎN ONCOLOGIE . Acesta eveniment este o conferință medicală care adună laolaltă medici specialiști și asistenți medicali din toată țara. La fel ca și în cazul altor evenimente de acest gen,  site-ul are ca scop facilitarea înscrierii participanților și informarea acestora cu privire la program și condițiile de desfășurare a evenimentului.

Realizare website:

Realizare site de prezentare cu program detaliat pe săli și sistem de înregistrare.

Livrabile

Website optimizat pentru mobil:

Am asigurat înregistrarea online, gestionarea tuturor celor 500 de participanți, lucrările științifice și sistem de descărcare sau încărcare pe site a documentelor specifice acestui tip de eveniment. De asemenea am asigurat informarea prin newslettere periodice.

realizare site de prezentare

realizare site de prezentare optimizat pentru mobil

Identitate vizuala:

Cum se întâlnesc clienții cu brand-ul dvs.? Prin publicitate? Tipar? Social media? Vă putem ajuta să vă amplificați vocea prin traducerea brandului dvs. într-o gamă de materiale de tipar, digitale și video.

Broșuri

identitate vizuala

brosura

Semnalistică

Pe lângă logo-ul unei companii și prezența digitală, mărcile trebuie să comunice și în lumea fizică. Proiectăm afișaje, sisteme de semnalizare și design pentru publicitate outdoor care vor ajuta brandul să funcționeze în spații de toate formele și dimensiunile.

elemente de semnalistica

 

Procesul de realizare a unei identitati vizuale
Analiza competitiei

O analiză competitivă completă este esențială pentru orice afacere emergentă sau în curs de dezvoltare. Acest proces identifică punctele tari și punctele slabe din peisajul competitiv al unui brand, permițând companiei dvs. să înțeleagă mai bine piața, să vizeze clienții mai eficient și să ia decizii inteligente despre cum să vă diferentiați pe piață.

Diferențierea

Diferențierera este inima unui brand. Definește ce este o marcă, beneficiile și avantajele competitive și ce înseamnă pentru publicul țintă. Pe scurt, poziționarea mărcii stabilește o legătură emoțională cu clienții. Un prim pas in acest sens este diferentierea vizuala. Dupa acest proces puteti lucra la modul în care doriți ca brandul dvs. să fie perceput în mintea consumatorului si a concurenței. Acest lucru se poate realiza prin mesaje, tonul vocii etc.