ClientBUSINESS TRAVELProiectManual de identitate vizualăWebsitebusinesstravel.roShare

Identitate vizuala

Manual de identitate vizuala.

Realizare manual de identitate vizuala pentru compania BUSINESS TRAVEL,  una dintre cele mai premiate agentii de corporate travel din Romania și singura din Europa care a obtinut un contract cu o institutie europeana.(EMA – european medicines agency)

Conținut:
  • Logo; Fonturi, Sistemul de culori, Stationery, Utilizarea logo-ului, utilizarea imaginilor
Construcția logo-ului.

compozitie logo

constructia unui logo si utilizarea acestuia

Aplicare

identitate vizuala

Stationery

elemente de identitate vizuala

manual de identitate vizuala

 

stationery

 

 

Blend on images

utilizare logo in outdoor

panou publicitar

Procesul de realizare a unei identitati vizuale
Analiza competitiei

O analiză competitivă completă este esențială pentru orice afacere emergentă sau în curs de dezvoltare. Acest proces identifică punctele tari și punctele slabe din peisajul competitiv al unui brand, permițând companiei dvs. să înțeleagă mai bine piața, să vizeze clienții mai eficient și să ia decizii inteligente despre cum să vă diferentiați pe piață.

Diferențierea

Diferențierera este inima unui brand. Definește ce este o marcă, beneficiile și avantajele competitive și ce înseamnă pentru publicul țintă. Pe scurt, poziționarea mărcii stabilește o legătură emoțională cu clienții. Un prim pas in acest sens este diferentierea vizuala. Dupa acest proces puteti lucra la modul în care doriți ca brandul dvs. să fie perceput în mintea consumatorului si a concurenței. Acest lucru se poate realiza prin mesaje, tonul vocii etc.