Identitatea vizuala exprimă personalitatea companiei, rezonează cu clienții și creează relații de durată cu aceștia.
Manualul de identitate vizuala
Reguli de aplicare a logo-ului
O identitate vizuala distincta asigura coerența în comunicarea si arată integritatea unui brand. Vă protejați imaginea prin crearea specificațiilor pentru utilizarea logo-ului, culorilor, iconografie, stilul și utilizarea imaginilor și multe altele. Acest lucru vă asigură că toate elementele brand-ului vor fi aplicate în mod corect și constant de către orice furnizor sau partner.
Procesul de identitate vizuala
Analiza competitiei
O analiză competitivă completă este esențială pentru orice afacere emergentă sau în curs de dezvoltare. Acest proces identifică punctele tari și punctele slabe din peisajul competitiv al unui brand, permițând companiei dvs. să înțeleagă mai bine piața, să vizeze clienții mai eficient și să ia decizii inteligente despre cum să vă diferentiați pe piață.
Diferențierea
Diferențierera este inima unui brand. Definește ce este o marcă, beneficiile și avantajele competitive și ce înseamnă pentru publicul țintă. Pe scurt, poziționarea mărcii stabilește o legătură emoțională cu clienții. Un prim pas in acest sens este diferentierea vizuala. Dupa acest proces puteti lucra la modul în care doriți ca brandul dvs. să fie perceput în mintea consumatorului si a concurenței. Acest lucru se poate realiza prin mesaje, tonul vocii etc.